Oplev Fast & Furious på stuegulvet til september med Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition

27. april 2017 af Ronnie Bisgaard Mortensen Skriv en kommentar

Oplev Fast & Furious på stuegulvet til september  med Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition billede

Anki, førende indenfor underholdnings robot-teknologi, teamer up med NBCUniversal
for at levere fans af Fast & Furious den vildeste racer oplevelse!

Fans af den populære action-film serie Fast & Furious har nu mere at se frem til. Anki, producent af forbrugsrobotter og kunstig intelligens (AI), kan i dag annoncere Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition - med lancering til september 2017. Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition er en sammensmeltning af de mest innovative elementer fra robot racerspillet Anki OVERDRIVE og det vilde, action-fyldte Fast & Furious univers. Som spiller vil man opleve et hidtil uset udvalg af brugertilpasning og sammenspil mellem det fysiske spil og det farverige Fast & Furious persongalleri.

“Vi har søgt efter det helt rigtige brand-partnerskab, for at kunne bidrage til underholdningsværdien - det er lykkedes med et af de mest kendte action-brands i verden” fortæller Bros Sofman, CEO & grundlægger af Anki. Han fortsætter “Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition leverer det ultimative adrenalin-rush for mange milliioner Fast & Furious fans i hele verdenen. Det hele er kogt sammen til en ikonisk og vild oplevelse - personligheder og biler fra filmen - sammen med videospils-elementer, leg og robotteknologi.”

Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition har to fin-detaljerede supercars baseret på de høj-oktane biler elsket af fans og personlighederne fra filmen: Dom’s Charger og Hobbs’ MXT. Hver Supercar er udrustet med unikke våben, opgraderinger, lydeffekter samt app-kontrol. I spillet kan deltagerne vælge at være med eller imod hinanden, samt optræde som karakterne Dom, Hobbs, Letty og Tej fra filmene. De legendariske stemmer fra heltene bringer episke filmøjeblikke til live igen. Spillere kan kæmpe mod Toretto crew, eller lave ræs mod familie og venner. Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition inkluderer også frisk-nye og eksklusive Fast & Furious banedele. Kør igennem Power Zonen og udløs en massiv eksplosion, der immobilisere dine omkringværende fjender. Tilsammen vil Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition løfte kamp-ræs atmosfæren til uhørte nye højder.

“Fast & Furious er et af NBCUniversal’s mest elskede og længst varende brands - derfor er vi uhyre selektive når vi skal vælge samarbejdspartner.” fortæller Manuel Torres Port, Executive Vice President, Worldwide Consumer Products, Universal Brand Development. “Efter at have oplevet den revolutionerende robot-teknologi og spillemåde, som Anki OVERDRIVE tilbyder, var beslutningen om at vælge Anki som samarbejdspartner et åbenlyst let valg for os. Med Anki OVERDRIVE kan vi tilbyde en frisk og innovativ ny oplevelse for fans af Fast & Furious franchisen - vi er stolte af at kunne tilføje Anki til vores selektive liste af licenspartnere for dette brand.”

Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition vil være kompatibelt med Anki OVERDRIVE, inklusiv biler og baner. For at kunne spille skal man hente den gratis app, Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition, til ens iOS eller Android enhed.

Anki OVERDRIVE: Fast & Furious Edition kan findes i de danske butikker september 2017.