Overskrift konkurrence


Standard facebook Følg os på instagram

Seneste artikler
Brasilianske Fil...
Tyskefilmdage, 1...
Scificon Afvikle...
Berlinalen Nr. 7...
Franske Filmmand...

Se alle artikler
Overskrift konkurrence



Vi anbefaler
Boligbasen.dk
Ligo.dk - en ven af huset

Du er her: Forside - Forum - Film - The Equalizer

The Equalizer

Skrevet 26. september 2014 kl. 11:55 af Simone Sarah Rasmussen



3 stjerner har vi givet til The Equalizer. Her kan du komme med din mening om filmen. Deltag i debatten herunder.

Se vores anmeldelse af filmen

Skriv dit indlæg til debatten her
Kenneth Larsen
26. september 2014 - 11:55 Det lyder som en rigtig "Denzel Washington" film - altså på den gode måde med ham som central figur og masser af god action.

Besvar


banner
Overskrift Højre Block
Lucky (Blockbuster)
En skønne dag
The Death of Rob...
Toy Story 5
We Bury The Dead...
Bone Lake (Block...
Anemone (Blockbu...
Disclosure Day
The Wizard Of Th...
Pigen uden navn



KLOVN FOREVER tr...
Blade Runner 2: ...
"Fantastic Beast...
Avengers: Infini...
Rumkapslen fra "...
Suicide Squad ti...
Superfast: Nyt k...
Trailer: Mission...
Gina Rodriguez m...
Frozen 2 officie...