Lille Sommerfugl
I Krig Med Morfar

Fast & Furious LIVE

15. februar 2017 af Ronnie Bisgaard Mortensen Skriv en kommentar

Fast & Furious LIVE billede

Farten og spændingen fra en af de mest populære og vedholdende filmserier nogensinde vækkes nu til live i en helt ny verdensomspændende arena-tour.

UNIVERSAL CITY, CA, d. 7. februar 2017– Fartglade filmelskere kan nu se frem til at få det ultimative adrenalinsus, når en af verdens mest populære og vedholdende filmserier, Fast & Furious, kommer drønende ud i virkelighedens arenaer. Universal Brand Development har slået kræfterne sammen med Brand Events for at præsentere Fast & Furious Live – en verdensomspændende arena-tour, der er blevet annonceret i dag. Højoktan-showet kommer bragende til januar 2018 og tager fansene med tilbage til nogle af de mest mindeværdige scener og stunts fra filmene.

Fast & Furious Live vækker de vanvittige stunts til live, som har trodset både færdsels- og tyngdelov gennem otte film. Med hjælp fra avanceret teknologi og alle de berømte biler fra filmene genskaber Fast & Furious Live de vildeste øjeblikke fra det store lærred. Publikum vil mærke varmen fra de ildspyende udstødningsrør og blive blæst omkuld af den ufattelig bilakrobatik i scenerne, der genskaber de største øjeblikke takket være den mest virkelighedstro og avancerede teknologi, der findes.

Fast & Furious Live genskaber gaderne i Los Angeles på udvalgte steder rundt omkring i verden, så fansene får mulighed for at genopleve de ekstreme actionscener, hvor stuntchaufførerne – med hjælp fra filmens kulisser, autentiske digitale projektioner og imponerende forhindringer – udfører de mest utrolige stunts.

Executive Producer Chris Hughes og James Cooke-Priest udgør sammen med forfatter/instruktør Rowland French holdet bag Brand Events, der tidligere har skabt og turneret med Top Gear Live.

Ønsker du flere oplysninger, kan du besøge: www.fastandfuriouslive.com. Mere information om datoer og steder vil blive frigivet inden længe.

Om Fast & Furious
Universal Pictures’ filmserie har slået publikumsrekorder og er blevet en af filmselskabets bedst sælgende og længst kørende serier, der i løbet af otte film har fået en stadigt større fanskare og omsat for 3,9 milliarder dollars i biograferne på verdensplan. På de sociale medier har filmenes fans samt de medvirkende skuespillere skabt et af de største og mest aktive fællesskaber omkring en filmserie. I 2015 indtjente Furious 7 1 milliard dollars på verdensplan, hvilket placerede filmen på en sjetteplads over de mest indbringende film nogensinde, og snart kommer det næste kapitel i den populære serie drønende med The Fate of the Furious. Filmen kommer i biograferne den 13. april 2017.

Chaos Walking
Promising Young ...
Den Anden Side